Količina:

0


Znesek:

0,00

Največja trgovina z
izdelki za ustvarjanje.

Pogoji poslovanja

Varovanje podatkov

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov, Zakonu o varovanju osebnih podatkov in Evropski uredbi o varovanju osebnih podatkov (GDPR). Z registracijo na spletni strani www.rayher.si dovoljujete, da podjetje Rayher Adria, d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje Rayher Adria, d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po vseh veljavnih zakonih, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Več o varovanju vseh osebnih podatkov, ki jih zbira podjetje Rayher Adria prosimo preberite v zavihku: Varstvo osebnih podatkov.

Poštnina za dostavo znotraj Slovenije - dostavo opravlja: Pošta Slovenije d.o.o. in GLS General Logistics Systems d.o.o.


V primeru, da znesek nakupa znaša nad 50,00 EUR, krije strošek poštnine za dostavo po Sloveniji Rayher Adria, d.o.o.. Ob nakupu do 30,00 EUR je vaša udeležba pri poštnini 4,90 EUR z DDV, ob nakupu med 30 do 49,99€ je vaša udeležba pri poštnini 3,90€,

Če se odločite, da vaše naročilo prevzamete v GLS Paketomatu ali na GLS Parcelshop ( na prim.bencinski servis) je strošek dostave 3,30€ z DDV.


 
V kolikor se odločite, da želite dostavo v istem dnevu preko GLS General Logistics Systems d.o.o. ponudbe »SameDayService« je strošek dostave 5.99€. Velja le za naročila, ki so oddana od ponedeljka do petka med 8. in 14. uro za kraje, ki so navedeni pod okencem, kjer določite način dostave.

 
Vse pošiljke pošiljamo z dostavno službo Pošte Slovenije d.o.o. in GLS General Logistics Systems d.o.o. v skladu z njihovimi dostavnimi pogoji. V kolikor niste dosegljivi na svojem naslovu v času dostave, prejmete obvestilo v svoj poštni nabiralnik.
V primeru plačila po povzetju vam Pošta Slovenije ali GLS General Logistics Systems d.o.o. NE BOSTA zaračunala še plačila posebne položnice.


Osebni prevzem v poslovalnici

Osebni prevzem je možen le ob predhodnem plačilu bodisi s plačilno kartico, bodisi po predračunu. Naročeno boste lahko prevzeli po prejetem e-poštnem obvestilu, da je pripravljeno in da vas čaka na prevzemnem mestu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Spletno mesto www.rayher.si je spletna trgovina, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Moj profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Spletne cene veljajo samo za nakupe preko spletne trgovine www.rayher.si in hkrati za nakupe, ki niso namenjeni nadaljnji prodaji. Popusti se ne seštevajo. Nakupi z Bonus ustvarjalno kartico veljajo v trgovini na Mali ulici 5 v Ljubljani, Planetu Koper v Kopru in tudi v spletni trgovini www.rayher.si.  Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Naročanje in rok dostave

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Profil obiskovalca (povezava MOJ PROFIL). O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@rayher.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Naročeno blago prodajalec odpremi najkasneje v treh delovnih dneh v kolikor je vse naročeno blago na zalogi v centralnem skladišču v Ljubljani. V primeru, da je blago na zalogi v ostalih poslovalnicah vas obvestimo po e-pošti in vam naročeno izdobavimo, ko je naročilo pripravljeno v celoti. Če določenega izdelka ni na zalogi, vas obvestimo tudi o tem.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga. To mora sporočiti pisno na naslov Rayher Adria, d.o.o., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov info@rayher.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. V tem primeru kupec sam poravnava stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artikla. Podjetje Rayher Adria, d.o.o. bo kupcu vrnila že plačano kupnino najkasneje v 14 dneh po prejetem sporočilu o odstopu od pogodbe, z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je izbral potrošnik.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj. Za vračila izdelkov, ki so bila poslana preko GLS, lahko uporabite naslednjo povezavo.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.


Reklamacije / stvarna napaka

Kupec lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita, razen pri nakupu revij ter za avdio in video posnetke, če je kupec odprl varnostni pečat. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno/prodano.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu (brez dodatnih stroškov)
  • plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti)
  • plačilo s plačilnimi karticami Maestro, Mastercard in Visa
  • plačilo preko PayPala

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljavca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.

Pritožbe in spori

Rayher Adria d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s Rayher Adria d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 320 56 00 ali po elektronski pošti na info@rayher.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@rayher.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Rayher Adria d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Rayher Adria d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Rayher Adria d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Avtorske pravice

Spletno mesto www.rayher.si je v lasti podjetja Rayher Adria, d.o.o.. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.